Mit ad az Isten a szegény egyetemistának Nagyszombaton? Legalább egy félórás sétát hazafelé. A táska rendesen húz, de azért szurkolok, hogy egy kocsi se vegyen fel. Jó alkalom elővenni a fényképezőgépet s pár fotót készíteni. Itt már majdnem otthon voltam. Isten hozott Bétán!


























Ez a rész nagyon tetszik nekem. Persze ott virítanak az antennák s ki van pakolva az első cucckövekkel... Azt leszámítva!


























Az iskola sem néz ki rosszul, főleg, hogy tavaly rendberakták teljesen. No, jól nézzétek meg, mert itt jártam az első négy osztályomat. A Teleház is ebben az épületben fog székelni. :)


























Húsvéti gyónásra alkalmas felkészülést ad ez a hosszú kerítés.



























S az iménti kép pár kilóméteres távolságból.


























Már egy ideje ott motoszkált az agyamban, hogy egyszer fel kéne menni a toronyba s csinálni pár képet. Nem tudom a képek mennyit árulnak el, de engem lenyűgözött a látvány. De főleg az, hogy meg is örökíthettem.


























A bejegyzés trackback címe:

https://bethafalva.blog.hu/api/trackback/id/tr91413282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása